Коротка інструкція і пояснення механіки гри в Морський бій online:
Принцип гри в перших 2 блоках - гібрид між сапером windows і морським боєм, де міни=кораблі.
Є клітинки власне з кораблями(міни), і є клітинки, що показують кількість кораблів(мін) в сусідніх (всіх навколишніх, що торкаються) секторах. Клітинки з цифрами можуть бути в нашому випадку тільки 0, 1 або 2. Кораблі можуть розташовуватись де і як завгодно.
В 3 блоці - буде принцип "тепло-холодно" ніби ви здійснюєте розвідку за допомогою тепловізора. Навколишні клітинки корабля (в т.ч. кутові) будуть мати червоний колір, через 1 від корабля - жовтий колір, через 2 - зелений колір. Принцип розташування кораблів: палуби в 2палубних і в 3палубних кораблях розташовані в сусідніх клітинках по горизонталі або вертикалі. В бонусах палуби можуть бути перемішані. РІЗНІ ОКРЕМІ КОРАБЛІ МОЖУТЬ ТОРКАТИСЬ ОДИН ОДНОГО ТІЛЬКИ КУТОМ КЛІТИНКИ (на відміну від класичного морського бою), але на рівні це спостерігається не більше 1 разу. В решті випадків між кораблями має бути пуста клітинка!
------------------------------------------------------------------------------------------
Щоб відкривати клітинки-підказки, треба розгадувати завдання в бонусах. Кожний бонус дає 1 хвилину доробку і відкриває одну клітинку на полі з цифрою або кольором. Щоб закрити рівень вам потрібно відкрити сектори з усіма кораблями на рівні, здогадавшись де вони знаходяться. Якщо залишаться невирішені бонуси, то треба буде натиснути самостійно кнопку "завершити завдання". Щоб здійснити спробу відкриття клітинки з кораблем, треба буде вбивати "адресу" клітинки: наприклад J8. Якщо ви помилились, і корабля там немає, то отримаєте штраф 5 хвилин і нічого не відкриється (хоч і буде написано вірно, так реалізувалось в двіжку). Якщо праві - просто відкриється клітинка з кораблем. Подивитись де припускали помилкові версії по мінах можна в моніторингу (кнопка праворуч вверху). Також можна "купляти" сектор з кораблем теж за штраф 5 хвилин. Поле буде виглядати приблизно так:
Структура гри по 3 блоках:
- річка 5х5, де 21 завдання і 4 однопалубних кораблі, які треба знищити артилерією. завдання здебільшого з актуальними логіками, інколи типу щдк, на погуглити чи знайти на вікіпедії;
- порт 6х6, де 30 завдань і 5 кораблів (1 двохпалубний і 4 однопалубних), які треба знищити дронами з повітря. в усіх завданнях загадані відомі особистості (як живі, так і що жили раніше), де треба вбивати або їх, або якісь факти про них згідно вікіпедії;
- море 7х7, де 39 завдань і 6 кораблів (1 трьохпалубний, 2 двохпалубних і 3 однопалубних), які треба знищити водними дронами. завдання здебільшого з класичними форматами з елементами логік.
На кожному з блоків буде одна підказка через 30 хвилин з підказками до кожного з бонусних завдань, що суттєво (як на мене) наблизить вас до розв'язання бонусу. Автоперехід на кожному блоці - 1 год 20 хв. Тобто час за автопереходами всієї гри - 4 год.
Стратегія і тактика гри може бути різна і вибрана вами. Наприклад: можна якомога швидше намагатись знайти всі кораблі і закрити увесь блок, або можна заробити якомога більше бонусних хвилин і менше штрафів можливо дочекавшись підказки. На нашу думку, топовим результатом буде вийти по загальному часу в мінус або в нуль. Хто грає for fun може витратити час на вирішення всіх 90 завдань. Але це ви все вирішуєте самі, хай щастить!